EXCURSIE NAAR UN BIETJE GROEN 21 september*

Locatie:

Un Bietje Groen
Koningshoeven 62

*Let op: foutje in datum nieuwsbrief! (Niet 13, maar 21 september!)

Un Bietje Groen is een ondernemerstuin aan de Koningshoeven in Tilburg op de locatie waar vroeger Het Rooie Bietje was gevestigd. Het is een plek voor mensen die zich herkennen in trefwoorden als groen, duurzaam, circulair, educatief en maatschappelijk betrokken. Naast het op- en uitbouwen van het eigen bedrijf ontwikkelen de ondernemers en initiatiefnemers ook een gezamenlijk programma waarin educatie en belangstelling voor natuur en de mens centraal staat. Meer informatie over de ondernemerstuin kunt u vinden op de website: https://unbietjegroen.nl/.

Altijd al nieuwsgierig geweest naar wat hier allemaal te zien is? Op 21 september krijgen we de gelegenheid om uitgebreid kennis te maken met de activiteiten bij Un Bietje Groen.

Meer info:

Het programma ziet er als volgt uit:
De ontvangst en lunch zijn bij goed weer heerlijk in de tuin en bij regen gezellig onder de overkapping of warm en droog in de kantine. Ontvangst om 11.00 uur met koffie/thee en wat natuurlijk wat lekkers. Aansluitend een gezamenlijke korte rondleiding door de tuin.

Aansluitend in 2 groepen:
¨ Verdieping/uitleg bij de Wormentuin Tilburg
¨ Verdieping/uitleg bij eetbare natuurdwaaltuin Verderland
Daarna wisselen de groepen om. Om 12:30 kunt u genieten van een vegetarische lunch met soep en lekkers.

Datum en tijd: zaterdag 21 september, aanvang 11.00 uur

Er zijn maar 8 parkeerplekken op het terrein, in de straat is meer gelegenheid om te parkeren

Kosten: leden (max. 2 pers.) gratis, niet leden € 10,-. (Dit is inclusief koffie/thee en lunch)

Aanmelden: graag vóór 29 augustus bij Thérèse Sparidaens, tsparidaens(at)ziggo.nl