GEZOCHT BESTUURSLEDEN: VOORZITTER EN VERSTERKING PR

Het bestuur van de afdeling Groei & Bloei afdeling Tilburg e.o. is op zoek naar twee enthousiaste leden die willen aanschuiven in ons bestuur. Het gaat om een voorzitter en daarnaast iemand die versterking kan bieden aan het vullen van de website, het maken van de Nieuwsbrief en PR activiteiten, met de bedoeling om deze functie mettertijd over te nemen.

Taken van de voorzitter

• Voorbereiden en leiden van de algemene ledenvergadering en bestuursvergaderingen
  • Zorgen dat besluiten genomen worden en ook uitgevoerd
  • Coördineren en uitvoeren van bestuurswerkzaamheden
  • Regelmatig aanwezig zijn bij activiteiten
  • Alert zijn op sfeer en betrokkenheid van leden binnen de vereniging en bestuur
  • Verwelkomen nieuwe leden per mail
  • Vertegenwoordigen van de vereniging
  • Initiatief nemen met betrekking tot visieontwikkeling en toekomstig beleid van de vereniging

Taken bestuurslid PR / communicatie

• Algemene coördinatie van de communicatie en voorlichting binnen de  vereniging G&B afdeling Tilburg.
  • Zorgen dat de communicatiekanalen zoals de website, Nieuwsbrief, Facebook actueel zijn en op elkaar afgestemd. NB: op enkele onderdelen zijn ook andere vrijwilligers actief
  • Maken van de Nieuwsbrief en deze versturen. De content/inhoud komt van de Programmacommissie en bestuursleden
  • Handig zijn in het bewerken en plaatsten van foto’s op de website en in de Nieuwsbrief
  • Bijhouden van het email adressenbestand voor de Nieuwsbrief
  • Content uit de Nieuwsbrief en (pers)berichten van andere organisaties waarmee we samenwerken plaatsen op de website (Typo3, een eenvoudig content management systeem)
  • Hiervoor kunt u een cursus volgen die de landelijke Vereniging Groei & Bloei organiseert.
  • Bijwonen van de bestuursvergaderingen (4 tot 5 maal per jaar), waar o.a. het programma en de inhoud van de Nieuwsbrief besproken wordt
  • Schrijven van artikelen en persberichten is een pré, maar niet noodzakelijk

Bent u geïnteresseerd in een van deze functies of heeft u vragen? Neem dan contact op met Kitty Kolen voorzitter, k.kolen(at)home.nl of Mieke van Doorn, PR mieke.van.doorn(at)planet.nl.  Er is ook de mogelijkheid om een tijdje mee te lopen.